Prekybos suvestinė

E. dalykų (modulių) informacija

Produktų sąrašo našumo ataskaitoje galite prekybos suvestinė svetainėje pateiktų produktų sąrašų našumą pagal nurodytą metriką.

Produktų sąrašo peržiūros kiek kartų naudotojai peržiūrėjo produktus, kai jie buvo rodomi produktų sąraše. Produktų sąrašo paspaudimai kiek kartų naudotojai spustelėjo produktus, kai jie buvo rodomi produktų sąraše. Pasiekiami pagrindiniai aspektai: produktų sąrašo pavadinimas, pozicija produktų sąraše, produktas ir produkto SKU.

Tačiau mažmenininkai vis dar vangiai plečia savo internetu vykdomą veiklą ir pardavimas internetu pirkėjams iš kitų ES šalių jiems vis dar prekybos suvestinė susirūpinimą. Toks susirūpinimas labiausiai susijęs su didesne sukčiavimo ir sąskaitų neapmokėjimo tarpvalstybinių pardavimų atveju rizika, su mokesčių taisyklių, nacionalinės sutarčių teisės ir vartotojų apsaugos taisyklių skirtumais. Nors nuo paskutinės rezultatų suvestinės vartotojų sąlygos pagerėjo, skirtingose šalyse pasitikėjimo lygis, turimos žinios ir vartotojų apsauga dar labai skiriasi. Komisijos narė V.

Naudokite schemą, kad palygintumėte dviejų tipų el. Vidinė reklama Vidinės reklamos ataskaitų teikimas ir priskyrimas vidinės reklamos paspaudimams bei peržiūroms suderinamas tik su Patobulintos el.

tarpininkavimo principas atsiimti pinigus iš dvejetainių opcionų

Vidinės reklamos apima įvairius elementus, pvz. Kaip priskiriamos operacijos Vidinės reklamos ataskaitoje operacijos priskiriamos vidinės reklamos paspaudimui arba vidinės reklamos peržiūrai.

Klausimas: Kuo skiriasi pirkimų planas nuo pirkimų suvestinės? Atsakymas: Pirkimų planas — tai perkančiosios organizacijos parengtas ir patvirtintas einamaisiais biudžetiniais metais planuojamų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų pirkimų sąrašas. Plane nurodoma, tokia pati informacija kaip ir suvestinėje, tačiau kadangi tai prekybos suvestinė dokumentas, kuris pildomas ir koreguojamas pagal perkančiosios organizacijos vidaus dokumentuose nustatytas taisykles, jame gali būti papildomų duomenų, kurie palengvins apskaitą vykdant pirkimus, pavyzdžiui, sudarytos sutarties vertė, taip pat plane rekomenduotume nusistatyti tiek numatomą pirkimo vertę, kuri padeda nustatyti pirkimo būdą, tiek planuojamą konkretaus atskiro pirkimo vertę, jei reikia - ir kitas sumas, padėsiančias kiekvieno pirkimo atveju nustatyti kas bus laikoma per didele kaina. Pirkimų planuose planuojama prekybos suvestinė vertė turi būti nurodoma be PVM taip pat kaip ir Suvestinėje. Pirkimų suvestinė — perkančiosios organizacijos parengta informacija apie visus biudžetiniais metais planuojamus vykdyti pirkimus, išskyrus mažos vertės pirkimus.

Kiekvienas įvykis el. Jei seansas apima kelis vidinės reklamos paspaudimus, tada operacija priskiriama paskutinei spustelėtai vidinei reklamai. Jei įvykis apima nulį vidinės reklamos paspaudimų, bet vienas iš ankstesnių to naudotojo įvykių apima vidinės reklamos paspaudimą, tada vidinei reklamai, kuri buvo spustelėta anksčiau, priskiriama operacija.

internetinis uždarbis 1000 per dieną

Vidinės reklamos peržiūros priskyrimas Jei nė viena iš anksčiau nurodytų sąlygų nėra teisinga, prekybos suvestinė įvykis apima vieną ar daugiau vidinės reklamos peržiūrų, tada operacija priskiriama visoms seanso reklaminėms peržiūroms. Užsakymo kuponas Užsakymo kupono ataskaitoje galite peržiūrėti užsakymo lygio kuponų prekybos suvestinė pagal nurodytą metriką: Pajamos bendros pajamos iš el.

Būtinosios sąlygos

Produkto kuponas Produktų kuponų ataskaitoje galite peržiūrėti produktų lygio kuponų našumą pagal nurodytą metriką: Pajamos bendros pajamos iš el. Filialo kodas Prekybos suvestinė kodų ataskaitoje galite peržiūrėti, kaip filialų svetainės prisidėjo prie prekybos suvestinė. Susiję ištekliai Sužinokite daugiau apie šių ataskaitų naudojimą norint analizuoti apsipirkimo ir įsigijimo elgseną, ekonominį našumą ir jūsų prekybos pastangas.

prekybos suvestinė

Ar tai buvo naudinga?

Taip pat žiūrėkite