Prekiauja ką.
Ūkininkai sako tokiu būdu sutaupantys nemažai laiko, o ir pirkėjai vis mieliau užmezga virtualų ryšį su pardavėjais, nei perka turguose. Vidutiniai ir smulkieji ūkininkai intenetu parduodami perviršį dar ir prisideda kovojant su maisto švaistymu. Šviežias karpis ar šamas — tai, ką galbūt ne visada patogu vežti parduoti į turgų, o ir visiems įprastos derliaus gėrybės internete.
Jaunieji šalies ūkininkai neria į internetinę prekybą ir virtualų bendravimą. Pasak ūkininkų, taip taupo savo laiką, o ir prie besikeičiančių pirkėjų įpročių prisitaikyti tenka.
Prekiauja ką kaip atrodo, tačiau atrodo, kad jį pažįsti iš tos virtualios erdvės. Turgeliai prarado šiek tiek, nes atsirado jau tų perpardavinėtojų, ir jie praranda savo autoritetą.
Aišku, yra ūkininkų, kurie prekiauja, kurie turi savo klientų ratą, prekiauja ką negali sakyti, kad tai visai užsidaręs reikalas, bet mažėja. Platformos steigėjai sako, kad tai buvo priemonė ūkininkui surasti pirkėją, o dabar ne vienas jų bendrauja ir mezga prekybos ryšius asmeniškai. Rita Vilkė.
Jaunųjų ūkininkų atstovo teigimu, perkantys produkciją internetu labiausiai norėtų įsigyti visą prekių krepšelį — daržovių, pieno, mėsos, tačiau jaunieji ūkininkai dažniausiai specializuojasi. Europos Komisijos duomenimis, Lietuvoje kasmet išmetama beveik tūkst.
Jeigu per metus savo užaugintų produktų ar iš jų pagamintos produkcijos parduodama už mažiau nei 45 tūkst.