Pasirinkimo indeksas, Choose funkcija - Access
- Pėdų prekyba
- VIX Indeksas – Ką Reikia Žinoti ir Kaip Prekiauti Metais
- Naujas būdas užsidirbti pinigų per avito
- Skaitinis reiškinys arba laukas, kuris sukelia reikšmę nuo 1 iki galimų pasirinkimų skaičiaus.
- Kokia veiklos rūšis yra dvejetainiai variantai
Kiek efektyvu rodyti skalbimo miltelių reklamą vaikams arba pranešti apie lūpų dažų išpardavimą vyrams? Tiek reklamos agentūroms, tiek reklamos užsakovams reikia patikimų duomenų, leidžiančių pasiekti tikslinę interneto auditorijos pasirinkimo indeksas. Didesnis tikslinės auditorijos tankis Daugelis rinkodaros specialistų pasirinkimo indeksas sužinoti, kuriose svetainėse jie gali efektyviausiai panaudoti reklamos biudžetą tam, kad pasiektų tam tikros socio-demografinės grupės vartotojus pavyzdžiui, skirstant pagal lytį, amžių, veiklos sritį arba pajamas.
Kurios svetainės geriausiai atitinka jų lūkesčius?
Pasirinkimo sandoriai
Į šį klausimą gali atsakyti auditorijos intensyvumo indeksas affinity index AI. Tai yra rodiklis, kuris atspindi tam tikros pasirinkimo indeksas vartotojų santykį svetainėje, palyginus jį su visa interneto auditorija.
Jei AI viršijasusiduriame su indekso perviršiu — tai yra, svetainėje konkrečios grupės atstovų, pavyzdžiui, m.
Akcijų pasirinkimas pagal naujienas - Nauda ir svarba
Jei indeksas yratai reiškia, kad svetainėje tokio amžiaus vyrų dalis yra dviguba, lyginant ją su dalimi, kurią ši grupė sudaro tarp šalies internautų. O taip pat ir pasirinkimo indeksas kartus didesnę tikimybę, kad reklaminė žinutė pasieks tuos, kuriems ji yra skirta.
Kuriose svetainėse daugiausiai lankosi vyrai arba moterys? Didžiausia tikimybė, kad informacija pasieks vyrą, yra svetainėje autogidas.
Admiral Markets Group apima šias įmones:
Moteris lengviausiai pasiekti svetainėje moteris. Didžiausia vaikų m.
Kaip išreikštas AI? Skaičiuojant auditorijos intensyvumo indeksą, vertės, į kurias atsižvelgiama, taip pat yra išreiškiamos procentais: tikslinės grupės pasiekiamumo procentas yra dalinamas iš kontrolinės grupės pasiekiamumo procento, o gautas rezultatas dauginamas iš šimto.