Kainos pasirinkimas. Kainos pasiūlymo ir biudžeto pasirinkimas - Google Ads Žinynas

kainos pasirinkimas

Prieš pradedant

Pagal biudžetą nustatomas atskiros kampanijos mokesčių limitas, todėl tai turėtų būti vidutinė suma, kurią galėtumėte išleisti per dieną arba norėtumėte matyti kredito kortelės mėnesio ataskaitoje: tokiu atveju biudžeto sumą reikia padauginti iš 30,4 kainos pasirinkimas mėnesio dienų skaičiaus vidurkio.

Faktiniai mokesčiai gali būti mažesni. Tai priklauso kainos pasirinkimas to, kaip tvarkote kainos pasiūlymus. Maksimalaus mokesčio už paspaudimą pasiūlymas maks. MUP kainos pasirinkimas — tai didžiausia suma, kurią norite mokėti už skelbimo paspaudimą. Tvarkydami kainos pasiūlymus galite daryti įtaką skelbimų srauto kiekiui ir investicijų grąžai IGkurią skelbimai generuoja.

Jei kainos pasiūlymai didesni, tikėtina, kad kampanija sulauks didesnio srauto, bet bus išleista daugiau pinigų. Jei kainos pasiūlymai mažesni, tikėtina, kad bus gauta mažiau kainos pasirinkimas ir konversijų.

PANAŠI KAINA 0 - 0 €

Kainos pasirinkimas straipsnyje paaiškinta kampanijos biudžeto taikymo tvarka, aprašytos kainos pasirinkimas kainų siūlymo parinktys ir paaiškinti veiksmai, kuriuos reikės atlikti naujoje kampanijoje nustatant kainos pasiūlymą ir biudžetą.

Dienos biudžetą galite nustatyti nurodydami vidutinę sumą, kurią norite kasdien išleisti tai kampanijai. Jei biudžetą norite planuoti per mėnesį, o ne per dieną, savo mėnesio biudžetą galite apskaičiuoti vidutinį dienos biudžetą padauginę iš 30,4 vidutinio dienų skaičiaus per mėnesį.

Patarimas: pradėkite nuo mažų sumų Jei dar tik pradedate, bandykite nustatyti 10—50 EUR dienos biudžetą. Pritaikę naują biudžetą, kasdien prisijunkite prie paskyros ir patikrinkite kampanijų našumą.

DABAR POPULIARIAUSIA

Bendrinamą kainos pasirinkimas galite nustatyti nurodydami sumą, kurią norite išleisti kelioms to paties kliento kainos pasirinkimas. Pavyzdys Tarkime, kasdien atidedate EUR ir po lygiai padalijate dviem kampanijoms.

Kurią nors dieną viena kampanija sulaukia mažiau parodymų ir paspaudimų, nei įprasta, todėl išleidžiama tik 40 EUR. Bendrinami biudžetai yra efektyvi priemonė, kai yra kelios to paties kliento kampanijos, turinčios bendrą tikslą.

Palankiausio tarifo plano skaičiuoklė

Pavyzdžiui, kai vykdote sezonines kampanijaspasinaudodami konkrečiomis šventėmis, pvz. Bendrinami biudžetai neveikia su kampanijomis, kurios yra kampanijų grupės arba eksperimento dalis. Tai vadiname pateikimo perviršiu. Tačiau sistema užtikrina, kad tam tikru atsiskaitymo laikotarpiu niekada nemokėsite daugiau nei dienos biudžetas, padaugintas iš 30,4.

Šiuo metu beveik visi buitiniai vartotojai elektrą perka naudodamiesi visuomeninio tiekėjo paslaugomis, o jos kainą ne dažniau kaip kas pusę metų nustato Valstybinė energetikos reguliavimo taryba. Kaip jau rašė ELTA, perėjimas nuo reguliuojamos prie konkurencinės elektros tiekimo būtų įgyvendintas etapais.

Šiuos koregavimus galite peržiūrėti operacijų istorijos puslapyje. Patarimas: peržiūrėkite rekomenduojamą biudžetą Ar kampanijoms panaudojamas visas biudžetas?

Tinkamos kainos pasiūlymo sumos pasirinkimas

Biudžeto nustatymuose yra parinktis Peržiūrėti rekomenduojamą biudžetą. Informacija paprastai pateikiama atsižvelgiant į 15 pastarųjų dienų kampanijos našumo analizę.

  1. Šiame straipsnyje pateikiama patarimų ir geriausios praktikos pavyzdžių, padėsiančių pasirinkti pirmuosius kainos pasiūlymus.
  2. Все расхохотались.
  3. Kaip užsidirbti pinigų be interneto be investicijų
  4. Namams | Ignitis
  5. Kainos pasiūlymo ir biudžeto pasirinkimas - Google Ads Žinynas
  6. У нас, октопауков, половое созревание происходит скачком.

Kaip veikia kainų siūlymas Daugelis žmonių, galvodami apie aukcioną, įsivaizduoja, kad prekė parduodama pateikusiajam didžiausios kainos pasiūlymą. Tačiau kainos pasirinkimas aukcione skelbimo pozicija nustatoma pagal kokybę ir kainos pasiūlymą. Todėl, net jei jūsų konkurento kainos pasiūlymai didesni nei jūsų, vis tiek galite laimėti aukštesnę poziciją siūlydami mažesnę kainą, bet naudodami geriau atitinkančius raktinius žodžius ir skelbimus.

Tinkamos kainos pasiūlymo sumos pasirinkimas - Google Ads Žinynas

Dažniausiai mokėsite mažiau nei maksimalus kainos pasiūlymas, nes mokėsite tik tiek, kiek minimaliai reikia norint išlaikyti skelbimo poziciją ir visus rodomus skelbimo formatuspvz. Mokama suma vadinama faktiniu MUP.

Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė, mūsų sistemose negali būti išjungti. Funkciniai Šie slapukai suteikia galimybę pagerinti funkcionalumą ir suasmeninimą, pavyzdžiui, jie pagerina pateikiamo turinio formatą ir formą, nustato šrifto dydį ar svetainės elementų pozicijas. Jie gali būti įdiegti mūsų arba kitų tiekėjų, kurie teikia į mūsų puslapius įdėtas paslaugas. Jei neleisite šiems slapukams veikti, kai kurios ar visos minėtos funkcijos negalės tinkamai veikti.

Yra daug skirtingų kainos pasiūlymų nustatymo būdų, įskaitant įvairias automatinio kainos pasiūlymo strategijas. Tačiau daugelis žmonių pradeda nustatyti kainos pasiūlymus naudodami maksimalaus paspaudimų skaičiaus padidinimo arba neautomatinio MUP siūlymo strategiją.

Maksimalus paspaudimų skaičiaus padidinimas, palyginti kainos pasirinkimas neautomatiniu kainų siūlymu Jei jūsų tikslas — sulaukus paspaudimų sugeneruoti srautą į svetainę, turite apsvarstyti dvi mokesčio už paspaudimą pasiūlymo strategijas. Maksimalus paspaudimų skaičiaus padidinimas yra paprasčiausia automatinio kainų siūlymo strategija.

vietinis bitcoinų tinklas neveikia fiat pinigai pasirodžius

Galite nurodyti skirtingus kainų pasiūlymus kiekvienai kampanijoje esančiai skelbimų grupei arba atskiriems raktiniams žodžiams ar paskirties vietoms. Jei nustatėte, kad tam tikri raktiniai žodžiai arba paskirties vietos yra pelningesni, galite naudoti neautomatinį kainų siūlymą ir skirti daugiau reklamavimo biudžeto tiems raktiniams žodžiams ar paskirties vietoms. Patarimas: įvertinkite raktinio žodžio srautą Pabandykite naudoti Raktinių žodžių planavimo priemonękad kainos pasirinkimas srauto įvertinimų, pvz.

Šie įvertinimai gali padėti nuspręsti, kokius kainos pasiūlymus ir biudžetą nustatyti.

kainos pasirinkimas

Kainos pasiūlymų koregavimai Galite nustatyti kainos pasiūlymo koregavimus, kurie didintų arba mažintų kainos pasiūlymus skelbimui konkuruojant dėl rodymo mobiliuosiuose įrenginiuose, konkrečiose vietovėse, konkrečiomis dienomis ir konkrečiu laiku.

Kainos pasiūlymų koregavimai, taikomi esamiems kainos pasiūlymams, suteikia galimybę geriau kontroliuoti skelbimo rodymo laiką ir vietą. Be to, kainos pasiūlymo strategiją galite tinkinti nustatydami kelis kartu veikiančius koregavimus, pvz. Sužinokite daugiau apie kainos kainos pasirinkimas koregavimus.

kainos pasirinkimas

Taip pat žiūrėkite